Pro zajištění vývozu popelnic v roce 2026 je nutné do 19.12. 2025 odevzdat vyplněné Ohlášení plátce místního poplatku za odkládání komunálního odpadu, které Vám bude vhozeno do schránky, k dispozici je také na obecním úřadě a v příloze viz níže. Ohlášení je možné zaslat elektronicky na obec@tuchoraz.cz nebo odevzdat osobně na obecní úřad. Po odevzdaní Ohlášení Vám bude vydána na obecním úřadě známka na popelnici, bez známky nebude popelnice vyvezena. Úhrada poplatku bezhotovostně je možná od 1. 1. 2026. Hotovostní platba je možná od 4. 2. 2026.
Výběrové řízení na pozici pracovníka krizového řízení na odboru vnitřních věcí
podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění
pozdějších předpisů
Město Český Brod vyhlašuje výběrové řízení na pozici pracovníka krizového řízení na odboru
vnitřních věcí Městského úřadu Český Brod. Jeho agenda zahrnuje:
- komplexní zajišťování úkolů pro stav ohrožení státu, válečný stav a obranu nebo ochranu
obyvatel včetně organizování a koordinace těchto činností v rámci obce s rozšířenou působností,
Jak zvládnout tři dny bez základních služeb? Když přestane dočasně fungovat elektřina, voda nebo obchody, není to nic příjemného. S touto příručkou ale budeme připraveni. Najdeme v ní praktické tipy a seznamy věcí, které se nám budou hodit. Příprava zabere jen pár hodin, ale může nám ušetřit spoustu starostí.